लेज के नए कैंपेन ‘नो लेज, नो गेम’ के लिए धोनी ने फैन्स को दिया सरप्राइज होम विजिट-Dhoni gives surprise home visit to fans for Lay’s new campaign ‘No Lay’s, No Game’

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✒️अनिल बेदाग(विशेष प्रतिनिधी)

मुंबई(दि.23ऑक्टोबर):-किसी मैच को देखना बस एक खेल देखने जैसी बात नहीं रह गई है। अगर साथ में लेज के चिप्स के पैकेट्स हों, तो मैच देखने का अनुभव और भी ज्यादा आनंददायक हो जाता है। पूरे देश को एक धागे में पिरोने वाले क्रिकेट के आनंद को बढ़ाते हुए लेज ने बेहतरीन और सबसे पसंदीदा क्रिकेटर महेंद्र सिंह धोनी को एक बार अपने साथ ब्रांड एंबेसडर के रूप में जोड़ा है। ब्रांड एंबेसडर के रूप में दूसरी पारी शुरू करते हुए धोनी लेज के नए कैंपेन ‘नो लेज, नो गेम’ में नजर आए हैं।

इस शानदार पार्टनरशिप के तहत लेज अंतरराष्ट्रीय स्तर पर लोकप्रिय अपने कैंपेन ‘नो लेज, नो गेम’ को भारतीय दर्शकों के लिए लेकर आया है। स्पोर्ट्स टूर्नामेंट्स के साथ साझेदारी के लिए लेज के इस कैंपेन को अंतरराष्ट्रीय स्तर पर बहुत लोकप्रियता मिली है। धोनी की लोकप्रियता और अपील के साथ यह कैंपेन आकर्षक तरीके से इस सच को सामने रखता है कि सच्चे फैन्स के लिए बिना लेज के मैच के बारे में सोचना भी मुश्किल है।

इस टीवीसी में धोनी घर-घर जाकर यह पता लगाते हुए नजर आते हैं कि घर बैठकर मैच के दौरान लगने वाली हर बाउंड्री, गिरने वाले हर विकेट और मैदान के हर खास पल का आनंद लेते समय फैन्स के पास लेज चिप्स का पैकेट है कि नहीं। जैसे ही धोनी घर का दरवाजा खटखटाते हैं, तो फैन्स के चेहरे पर अलग-अलग तरह के भाव देखने को मिलते हैं। कहीं कोई उत्साहित हैं, तो कोई आश्चर्यचकित है और कई फैन्स भागकर घर में लेज चिप्स के पैकेट खोज रहे हैं। इस टीवीसी की खास बात यह है कि इसमें अभिनेताओं को नहीं, बल्कि आम लोगों को लिया गया है। इसमें धोनी को अचानक अपने दरवाजे पर पाकर फैन्स के चेहरे पर आई सच्ची भावनाओं को दिखाया गया है, जिसमें फैन्स बेचैनी से अपने घर में खोजते हैं कि उनके पास लेज है या नहीं। जिनके पास लेज है, उन्हें धोनी के साथ मैच देखने का मौका मिलेगा, और जिनके पास लेज नहीं होगा, उनके हाथ से यह खास मौका निकल जाएगा। यह टीवीसी बहुत हल्के-फुल्के अंदाज में मैच देखने के अनुभव, लेज और लोगों के आनंद को एक धागे में पिरोता है और इस मैसेज को सबके सामने रखता है कि ‘नो लेज, नो गेम’।

इस कैंपेन के बारे में और एमएस धोनी को ब्रांड एंबेसडर बनाए जाने को लेकर पेप्सिको इंडिया की कैटेगरी लीड – पोटैटो चिप्स सौम्या राठौड़ ने कहा, ‘लेज ने करोड़ों भारतीयों के दिल में अपनी खास जगह बनाई है।सबके पसंदीदा क्रिकेटर एमएस धोनी को एक बार फिर लेज का ब्रांड एंबेसडर बनाने को लेकर हम उत्साहित हैं। इस कदम से ब्रांड और क्रिकेट के दीवाने हमारे देश के बीच का जुड़ाव और गहरा होगा। हमें भरोसा है कि इस डायनामिक पार्टनरशिप और ‘नो लेज, नो गेम’ कैंपेन से उपभोक्ताओं की खुशियों को चार चांद लग जाएंगे, साथ ही लेज चिप्स के साथ मैच देखने का उनका अनुभव और भी खास हो जाएगा। तो फिर आप भी ले आइए अपना लेज, देखिए मैच और बना दीजिए अपने अनुभव को और भी अनूठा!’
लेज के साथ जुड़ने के अपने उत्साह को व्यक्त करते हुए एमएस धोनी ने कहा, ‘मैं एक बार फिर लेज फैमिली का हिस्सा बनने को लेकर बहुत उत्साहित हूं। घर में बैठकर खेल देखने और लेज चिप्स के बीच बहुत गहरा संबंध है। ‘नो लेज, नो गेम’ कैंपेन बहुत शानदार तरीके से इस कनेक्शन को दिखाता है। इस खेल से वर्षों से इतनी गहराई से जुड़े होने के कारण मैं इस बात को समझता हूं कि लेज किस तरह से कुछ पलों को और भी खास बना देता है। इसलिए अगली बार जब आप मैच देखने बैठें, तो अपने साथ लेज चिप्स रखना न भूलें और इसके शानदार फ्लेवर्स के साथ मैच का आनंद उठाएं।’

Dhoni gives surprise home visit to fans for Lay’s new campaign ‘No Lay’s, No Game’

Watching a match is no longer just like watching a game. If accompanied by packets of Lay’s chips, the experience of watching the match becomes even more enjoyable. Extending the joy of cricket that unites the entire nation, Lay’s has once again associated with the best and most loved cricketer Mahendra Singh Dhoni as its brand ambassador. Starting his second innings as brand ambassador, Dhoni has been seen in Lay’s new campaign ‘No Lay’s, No Game’.

As part of this exciting partnership, Ledge brings its internationally popular campaign ‘No Ledge, No Game’ to the Indian audience. This campaign by Lay’s for partnering with sports tournaments has gained immense popularity internationally. The campaign, coupled with Dhoni’s popularity and appeal, charmingly highlights the fact that for true fans, it is difficult to imagine a match without Ledge.

In this TVC, Dhoni is seen going from door to door to find out whether the fans have a packet of Lay’s Chips while sitting at home enjoying every boundary made during the match, every wicket falling and every special moment on the field. . As soon as Dhoni knocks on the door of the house, different types of expressions are seen on the faces of the fans. Some are excited, some are surprised and many fans are running home looking for packets of Lay’s Chips. The special thing about this TVC is that not actors but common people have been cast in it.

It shows the true emotions on the faces of the fans after suddenly finding Dhoni at their doorstep, in which the fans anxiously search their homes to see if they have the ledge or not. Those who have the ledge will get a chance to watch the match with Dhoni, and those who do not have the ledge, this special opportunity will be missed. This TVC, in a very light-hearted manner, weaves together the experience of watching the match, the game and the enjoyment of the people and puts across the message that ‘No game, no game’.

Speaking about the campaign and the appointment of MS Dhoni as the brand ambassador, Saumya Rathod, Category Lead – Potato Chips, PepsiCo India, said, ‘Lay’s has made a special place in the hearts of crores of Indians.

We are excited to once again have everyone’s favorite cricketer MS Dhoni as the brand ambassador of Lay’s. This step will further deepen the bond between the brand and our cricket-mad nation. We are confident that this dynamic partnership and the ‘No Lays, No Game’ campaign will delight consumers and make their match watching experience even more special with Lays Chips. Then you also bring your ledge, watch the match and make your experience even more unique!

Expressing his excitement to be associated with Lay’s, MS Dhoni said, ‘I am very excited to be a part of the Lay’s family once again. There is a very strong connection between sitting at home watching sports and playing Lay’s chips. The ‘No Lies, No Game’ campaign brilliantly showcases this connection. Having been so deeply involved in the game over the years, I understand how the ledge makes certain moments even more special. So next time you sit down to watch the match, don’t forget to keep Lay’s Chips with you and enjoy the match with its amazing flavours.